8 Nisan 2017 Cumartesi

''ŞEKER PORTAKALI''

   Göz pınarları kuruyanlar için doktora gitmeden tedavi yöntemi. Dram dizilerinde bile artık ağlamıyorsanız, göz pınarlarınızdan akacak göz yaşları garanti. Tek yapmanız gereken ''ŞEKER PORTAKALI'' kitabını okumak. Son yıllarda hiç bu kadar ağlamamıştım. Beş yaşındaki bir çocuğun ağzından duygularının anlatıldığı bu kitap bir çırpıda okuyacağınız bir eser. Yazarı  José Mauro de Vasconcelos. Daha fazlasına yüreğim dayanmaz korkusundan yazarın diğer kitaplarını okumaya cesaret edemiyorum. Bu yazarın diğer eserlerini okuyan varsa hangilerini okumamı tavsiye edersiniz.

5 yorum:

  1. Merabaa :) blogumu ziyaret etmissiniz bende edeyim dedim.Hosgeldiniz blog dünyamiza :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Kızım Fulya Erdoğan pek övdü sizi ( Hatta bu satırlar onun ağzından çıkıyor).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa 😀 Fulyaaaa annenide mi zorla bu teskilata soktun :) cok ama cok sevindim tanistigima ablacım.Ayni övgüler benden kiziniza gitsin.Çok tatli masallah 💕😘

      Sil
    2. Ben uzun süredir blog açmak istiyordum. Fulya'yı da sıkıştırıp bu işe bulaştırdım. İyi de oldu, şimdi o benim öğretmenim, benim için her şeyi kolaylaştırıyor

      Sil
    3. İyiki açmışsınız 😃 💕

      Sil