1 Mayıs 2017 Pazartesi

ZAMANINIZ MI YOK?, PARANIZ MI YOK? İLİŞKİNİZ Mİ YOK?


     Günümüzde insanların çoğu mutsuz veya depresyonda. Onları işleri, eşleri ya da aileleri bunaltıyor. Yaşamlarındaki her şeyin ters gittiğini düşünüyorlar. Bu kitap sizin hayatınızı nasıl düzene sokup mutluluğun kapısını aralayacağınızı anlatan bir anahtar.
      Zamanınız mı yok? Paranız mı yok? İlişkiniz mi yok? Ya da ilişkiniz yolunda gitmiyor veya evliliğiniz sizi boğuyor, mutsuz mu ediyor? Tüm cevaplarınızı bulabileceğiniz bir kitap var.
      Nereden mi biliyorum? Bir kaç yıl önce, tamamen dibe vurup hiç bir çıkış yolumun olmadığını, hatta yaşamamın bile anlamsız olduğunu düşündüğüm bir anda, gittiğim kitapçıda bulup bu kitabı satın aldım. Okuduktan ve yazanların büyük kısmını yaşamıma uyguladıktan sonra beni mutsuz eden her şeyden kurtulmayı başardım.
     Şimdi çok daha fazla zamanım, param ve mutluluklarım var.
     Kitabın adı: YAŞAM KOÇLUĞU, Yazarı: Talane Miedaner- Kuraldışı Yayınları

     İşte o kitaptan bir kaç tavsiye:
    Büyük bir değişiklik yapmanın anahtarı, küçük bir değişiklik yapmaktır. Herhangi bir değişiklik, daha fazla değişikliğe yol açar. Yalnızca farklı bir şey yap.

1- Hemen şu anda hayatında küçük bir değişiklik yapmaya başla. (Ben her gün içtiğim kahveyi bırakınca, onunla içtiğim sigarayı da bıraktım. Normal çay yerine bitkisel çaylara başlayınca da çok fazla tükettiğim şekeri de bırakmış oldum.)
2- Sadece git ve yap.
3- İşe yarar veya yaramaz. Yararsa ne güzel başardın!
4- Olmadıysa, yanlış giden neydi? Bu deneyimden ne öğrendin?
5- Geri kalan her şeyi kafanda oluşturur, enerjini boşa harcarsın!
6- Ne yaparsan yap, ama eskiden yaptıklarını yapma!
     Farklı sonuçlar istiyorsan, farklı bir şeyler yap! Sadece başla, küçük bir adımla olsa da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder